Syng med Malling, Riising og Lauritzen

Lørdag den 16. marts 2024

Vi åbner dørene kl. 18.30 og forventer at spise kl. 19.

Oplev Søren Malling, Tina Riising og Kenneth Lauritzen i Mårum Forsamlingshus

De vil spille og synge viser og sange vi alle kender – det topper vi med stegt flæsk og persillesovs i bedste værtshusstemning.

Trioen vil underholde med en bred vifte af alle de sange vi kan synge med på. Vi skal blandt andet høre “2 mennesker på en strand “, “der er noget galt i Danmark “, “glemmer du “, “Jeg ku bli noget så 1 2 3 “, samt en masse andre sange som blev udødelig gjort af John Mogensen, Kaj Normann Andersen og mange andre.

Vi starter med stegt flæsk og persillesovs, får lagt en god bund inden vi rigtig skal hygge med trioen og alle de sange vi kender.

Søren Malling kender vi fra rigtig mange skønne film og dramaserier, men nu skal vi altså opleve Søren i en helt anden rolle, nemlig som musiker. Det bliver fantastisk at høre musikken fra Sørens ambitiøse hånd.

Tina Riising er et navn du nok kan genkende. Tina er vært og journalist på Børsen Finans og har tidligere været vært på nyhedsudsendelser både på DR og TV2. Vi glæder os til at opleve Tina i nogle helt andre rammer, hvor finans er skiftet ud med sang og musik.

Kenneth Lauritzen er til daglig ansat som organist ved Mårum Kirke, men spiller også i Ramløse og Annisse kirker, faktisk er Kenneth et musikalsk geni som mange køre langt for at høre spille.

Trioen har tidligere optrådt på Café Malmø i København med stor succes og de har lovet at det også bliver en festlig og fornøjelig aften i Mårum forsamlingshus.

Pris:

Musik og mad: 200 kroner

Bestil:

Vi modtagere ikke flere bestillinger.

Susanna van Overeem